جلو مبلیجلو مبلی

در دکوراسیون داخلی محل کار و زندگی، انتخاب مبلمان یکی از بزرگترین چالش‌ها می‌باشد. به علاوه وقتی روی مبل خود می‌نشینید، بدون شک جایی برای قرار دادن وسایلی مانند مجلات یا نوشیدنی می‌خواهید تا بتوانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید. این بدان معناست که شما به میز جلو مبلی نیاز دارید. در شرکت تولید میزهای جلو مبلی، انواع مختلفی از میزها با رنگ‌ها و متریال گوناگونی ساخته می‌شود.  ما در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که در مورد مبلمان چه گزینه‌هایی وجود دارد تا بتوانید آن‌ها را در مقابل مبلتان قرار دهید.

آشنایی با 8 مورد از میزهای جلو مبلی

میزهای قهوه

میزهای قهوه خوری در انواع اندازه‌ها، ارتفاع‌ها و روکش‌های فلزی، شیشه‌ای، رنگ شده یا چوب طبیعی موجود می‌باشند. یک میز قهوه سنتی می‌تواند رویه شیشه‌ای داشته باشد یا از فلز ساخته شود یا با براقیت بالا به عنوان مرکز توجه در اتاق بدرخشد.

میز قهوه خوری باید متناسب با اندازه اتاق و مبل راحتی که در مقابل آن قرار دارد انتخاب شود. یک اتاق بزرگ مربعی با یک جلو مبلی کوچک و ظریف بیضی شکل، عجیب به نظر می‌رسد، درست مانند یک اتاق کوچک با یک میز قهوه‌خوری مربعی بزرگ، سنگین و تیره.

قبل از خرید یک میز قهوه، یک کاغذ روزنامه قهوه‌ای بزرگ را روی زمین جلوی مبل قرار دهید تا به تعیین اندازه و شکل مناسب کمک کند. می‌توانید کاغذ را کم یا به آن اضافه کنید تا به نسبت مناسب بقیه مبلمان و اتاق برسید.

هنگام خرید میز قهوه، اندازه‌های مبل را علاوه بر پلان طبقه اتاق با خود ببرید. چرا که اندازه‌هایی که تعیین کرده‌اید بهترین خواهند بود. ممکن است در یافتن اندازه مناسب مشکل داشته باشید، اما این به شما کمک خواهد کرد.

استفاده از یک تکه شیشه روی پایه

یک قاب بزرگ ساخته شده، یک جفت ستون سیمانی، مجسمه‌های جالب، یا گلدان‌های بزرگ می‌تواند به عنوان پایه‌ای ثابت برای یک تکه شیشه صفحه‌ای لبه‌ای با ضخامت ۱/۲ اینچ باشد که به اندازه‌ی عالی بریده شده است.

این جلو مبلی یک گزینه خوب برای فضای بسیار کوچک است. زیرا می‌توانید پایه‌ها را به اندازه دلخواه به هم نزدیک یا دور از هم قرار دهید و شیشه را متناسب با فضای خود برش دهید. به خاطر داشته باشید که هر چه شیشه بزرگتر باشد، سنگین‌تر خواهد بود. بنابراین پایه‌ها باید به اندازه کافی محکم باشند تا وزن را تحمل کنند.

میزهای قهوه خوری عثمانی

با ترکیب بالای میز با کوسن‌های عثمانی، فضایی راحت برای استراحت دادن به پاهای خود و قرار دادن وسایل را خواهید داشت. معمولا با این نوع طراحی جلو مبلی ، کوسن‌های عثمانی از زیر میز بیرون می‌آیند. یعنی می‌توانید همزمان از رویه و کوسن‌ها استفاده کنید.

عثمانی‌های بزرگ

از آنجایی که صاحبان خانه در حال انتخاب مبلمان برای راحتی هستند، مبل‌های عثمانی در مقابل بسیاری از مبل‌های دیگر در مرکز توجه قرار گرفته‌‌اند. در واقع، مبل عثمانی فقط یک صندلی یا نیمکت بزرگ با روکش است. این یک انتخاب عالی برای استفاده به عنوان جلو مبلی می‌باشد. زیرا رویه نرم آن باعث راحتی پاها، پارچه روکش باعث روح بخشیدن به فضای اتاق و رویه بزرگ تخت برای قرار دادن سینی یا کتاب ایده آل می‌باشد.

میز جلو مبلی

میز ناهارخوری

باید پاها را به ارتفاع مناسب (بین 15 تا 22 اینچ) برای فضای نشستن خود ببرید. لازم به ذکر است که سطح بزرگ آن برای بسیاری از اهداف، از جمله بازی کردن، انجام تکالیف و سرگرمی مناسب است.

میزهای جلو مبلی کوچک

دو میز کوچک مربعی که در کنار هم قرار گرفته‌اند، ظاهر رسمی‌تری نسبت به میز قهوه خوری بزرگ مدرن دارند.

نیمکت‌های پیک نیک

برای یک خانه به سبک روستایی یا کلبه‌ای، یک نیمکت چوبی بلند و کم ارتفاع یک انتخاب عالی است. رویه تخت بلند برای قرار دادن کتاب‌ها و نوشیدنی‌ها بدون اضافه کردن تشریفات زیاد به خوبی کار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment